Últimas Novas das Escolas Deportivas

Cto. Provincial de patinaxe!!!

SOMOS DE OURO

O pasado sábado, as rapazas do grupo de maiores de patinaxe acudiron ó campionato provincial que tivo lugar en Bóveda.

O grupo de Primaria, formado por Marina Rubal, Diana Lastra, Carmen García e Lara Recalde exhibiron o tema VILOU ROCK: 1° posto de grupo cuarteto, 3° posto dentro da categoría de Primaria.

Disfrutamos en Asturias dunha nova edición da Puerto de Vega - Navia; onde tivemos os pódiums de Ainara, Iria Rguez. e Carlota Menéndez!!!

Ata Navia se desprazaron varios atletas da sección para disputar unha nova edición da súa popular.

Triunfo de Ainara Rguez. en Cadete, e subcampionatos para Iria Rguez. en alevín e Carlota Menéndez en prebenxamín.

Ademáis estiveron presentes tamén con unha gran actuación Pedro Moirón, Javi e Aroa Ferreiro, Iria Otero, Ana Vallines, Lourdes García e Anxo e Damián Edrosa.

Henar Méndez, CAMPIONA GALEGA DE DUATLON

Mandamos resultados do Galego de duatlon onde o pasado sábado en Vedra(Santiago) Henar Méndez consiguía o título de Campiona Galega!!!

Ademáis: Emma García 11ª en benxamín, Ian Méndez 9º en alevín e Samu debasa 29 en infantil.

Trofeazo na carreira absoluta de Friol para as nosas guerreiras Cadetes con un 3º posto por equipos (Ana, Mariña, Uxía, Carme e Marta)!!! Ademáis, títulos individuais para Manu Rguez. en infantil e Hugo López en alevín máis un bronce para Henar !!!

Nova actuación sorprendente nunha proba a de Friol onde sempre somos moi ben tratados e onde disfrutamos o pasado domingo dun excelente día de competición.

Alevín:

Triunfo de Hugo López no apartado masculino e bronce para Henar Méndez.

Infantil:

Triunfo de Manu Rguez. e 5ª posición para Ian Méndez.

Absoluta: