A “ASOCIACIÓN SOCIOCULTURAL MARIÑA PATRIMONIO” ORGANIZOU O PASADO SÁBADO UN ROTEIRO POLO PATRIMONIO CIVIL E RELIXIOSO DE LOURENZÁ EN COLABORACIÓN CO CONCELLO E OS RESPONSABLES PARROQUIAIS

A “Asociación Sociocultural Mariña Patrimonio” organizou o pasado sábado un roteiro polo patrimonio civil e relixioso de Lourenzá en colaboración co Concello e os responsables parroquiais.

Esta actividade consistiu na visita cultural ás igrexas parroquiais de San Xurxo, Santo Tomé e Santo Adrao, ao Pazo de Tovar e ó Mosteiro de San Salvador, rematando a xornada nun pequeño paseo por algún dos recunchos con máis encanto da vila.

A CONCELLERÍA DE CULTURA CONVOCA O II CERTAME DE TEATRO AFECCIONADO, QUE INCLÚE NOVIDADES NOS PREMIOS

A Concellería de Cultura convoca a segunda edición do Certame de Teatro Afeccionado Concello de Lourenzá, que inclúe novidades nos premios.

O concelleiro de Cultura, Manuel Arango, anuncia que “as bases están publicadas na páxina web do Concello e o prazo para que as compañías se inscriban remata o 28 de setembro. As representacións desenvolveranse durante o mes de novembro e o certame rematará cunha gala de entrega de premios que terá lugar en decembro”.