El Ayuntamiento de Lourenzá ya lleva recogidas más de cien firmas contra la violencia de género

Lourenzá, 26 de novembro de 2012. Nas oficinas da Casa do Concello de Lourenzá seguen recollendo firmas ata este vindeiro venres para amosar a repulsa contra a violencia de xénero e xa hai máis de cen. Onte, domingo, o libro estivo na entrada do consistorio e a alcaldesa, Emma Álvarez Chao, amosouse moi satisfeita pola resposta dos veciños, porque “homes e mulleres, rapaces e maiores firmaron xa en contra desta lacra social, que desgraciadamente non ten visos de rematar”.

Ademais Emma Álvarez anima “a calquera muller que viva esta grave situación a denunciar os feitos ou cando menos a poñerse nas mans dos profesionais que as administracións teñen para axudalas”.

A rexedora municipal tamén comentou que “oxalá non se tivera que facer ningún acto simbólico neste día, iso querería dicir que a sociedade evolucionou e que homes e mulleres vivimos en concordia e respecto. Desgraciadamente parece que hai un retroceso, pois cada vez son máis os casos que se dan en xente moza; por iso calquera acto, aínda que sexa simbólico como o que fixemos onte en Lourenzá, serve para chamar a atención e mandar unha mensaxe á sociedade de repulsa cara ao maltrato físico ou psíquico. As mensaxes que máis se repetiron foron as que demandaban xustiza e as que pedían que se parara esta lacra”.

No acto de onte a alcaldesa estivo acompañada pola concelleira de Educación, Lupe Flórez, “e tamén se pasaron as concelleiras dos grupos da oposición municipal, que se uniron a esta causa”, explicou a alcaldesa.