El Ayuntamiento presentó la 17ª edición del Concurso Fotográfico da Festa da Faba con varias novedades. Hay una única categoría con un premio de 500 euros para la mejor serie de fotos sobre la Mariña

Lourenzá, 30 de marzo de 2013. O Concello de Lourenzá presentou hoxe a 17ª edición do concurso fotográfico Festa da Faba, que inclúe varias novidades respecto a anos anteriores e un premio de 500 euros para a mellor serie de fotos sobre A Mariña.

A concelleira de Cultura, Lupe Flórez Seivane, explicou que “a 17ª edición do concurso fotográfico Festa da Faba reúne unha serie de novidades. A máis destacada é a data de presentación, porque sempre se facía no verán e este ano quixemos adiantalo para dalo a coñecer uns meses antes e que desta maneira chegue a máis público e se presenten maior cantidade de traballos”.

Outra novidade importante “é a existencia dunha única categoría nesta edición. Xeralmente había dúas categorías, pero o propio título daba lugar a erros e por iso decidimos refundila nunha única categoría denominada Terras da Faba. Isto é así porque pretendemos que a temática agora represente a todos os concellos que integran A Mariña lucense, zona de produción da Indicación Xeográfica Protexida Faba de Lourenzá e desta maneira darlle un sentido máis amplo ao concurso fotográfico, non centrándonos só en Lourenzá senón na zona onde se produce a faba da IXP”, engadiu Lupe Flórez.

A concelleira de Cultura considera que “o feito de refundir nunha soa categoría o concurso deste ano tamén leva consigo que a dotación económica sexa para un único premio. Desta maneira pasamos a ter un premio de 500 euros, que para os participantes tamén resulta máis atractivo polo feito de que a serie premiada se recoñeza cunha cantidade económica máis elevada”.

O premio será para a mellor serie de fotografías, que deben ser un mínimo de 4 e un máximo de 6, cunhas medidas de 20 por 30 centímetros e teñen que presentarse reveladas en papel fotográfico e tamén en formato dixital. O prazo remata o 20 de setembro deste ano. O Concello de Lourenzá designará un xurado para valorar as obras presentadas e o fallo darase a coñecer o 1 de outubro deste ano.

Os interesados en obter máis información sobre as bases do concurso poden dirixirse ao Concello de Lourenzá, chamando aos teléfonos 982.12.10.06 ou 982.12.15.52, e tamén na páxina web www.concellodelourenza.es.