El Ayuntamiento repara los daños causados en la madrugada de ayer en el alumbrado público de Vilanova y en los pivotes del puente sobre el río Baos. La alcaldesa considera que los destrozos rozan el vandalismo, que no está permitido ni en San Juan

Lourenzá, 25 de xuño de 2013. O Concello de Lourenzá xa está traballando para reparar os danos causados na madrugada do domingo ao luns no alumeado público de Vilanova, que esperan ter restablecido hoxe, e nos pivotes da ponte sobre o río Baos. A alcaldesa, Emma Álvarez Chao, considera que estes estragos rozan o vandalismo, algo que non está permitido aínda que sexa a noite de San Xoán.

“Dende o Concello xa estamos a traballar na reparación dos estragos causados na noite de San Xoán. Dende as 3 e media da mañá todo o alumeado público do casco urbano estivo apagado e foi porque baixaron os automáticos dos contadores e incluso naqueles cadros que estaban pechados arrancaron as bisagras para poder acceder a estes contadores, polo que quedaron tres cadros coas tapas rotas. Aparte destes danos tamén arrancaron os pivotes da ponte que cruza o río Baos á entrada de Lourenzá”, explicou esta mañá a rexedora municipal.

Emma Álvarez considera que “si se deben conservar as tradicións, de feito dende o Concello apoiamos a aquelas asociacións que nos pediron axuda para facer a fogueira de San Xoán. Pero o que non nos parece de recibo e que coa súa actitude algunha xente roce o vandalismo, o que mesmo podía ser obxecto de denuncia, posto que facer danos no alleo non está permitido nin tan sequera na noite de San Xoán”.

A alcaldesa comentou ademais que “tamén colleron o dumper do Concello e trouxérono para diante do Cantón. Iso si que se pode considerar como unha broma dentro das que se fan tradicionalmente no día de San Xoán, cando colles unha cousa e sen facer ningún dano a trasladas de lugar”.

A rexedora rematou anunciando aos veciños de Lourenzá que “estamos xa a traballar na reparación de todos os danos ocasionados e contamos que esta noite si teñan luz, despois de estar sen ela a noite pasada e tamén parte da anterior”.