El presidente de SOGAMA, Luís Lamas, ofrecerá mañana una charla sobre el reciclaje de residuos en el salón de actos de la Casa de Cultura de Lourenzá

Lourenzá, 28 de xaneiro de 2013. O salón de actos da casa de cultura de Lourenzá acollerá mañá martes, 29 de xaneiro, unha charla sobre a reciclaxe de residuos, que correrá a cargo do presidente de Sogama, Luis Lamas. Será ás 19: 30 horas. O acto está destinado ás amas de casa e a todas as persoas que xeran residuos nos seus domicilios.

A charla leva por título A reciclaxe, un logro que nos implica a todos. A entrada é libre “pero vai destinada fundamentalmente ás amas de a casa e a todas as persoas que xeran residuos nos seus fogares”, segundo explicaba hai uns días a alcaldesa laurentina.

Emma Álvarez destacou a importancia de reciclar os residuos “non soamente polo futuro das próximas xeracións, senón tamén polo aforro que iso implica aos concellos”.

Os asistentes a dita charla recibirán unha bolsa con material divulgativo e publicitario como bolígrafos de cartón reciclado, lapiseiros, imáns de neveira ou receitarios de cociña, entre outras cousas.