El presidente de Sogama, Luís Lamas, ofrecerá una charla sobre el reciclaje de residuos en el salón de actos de la Casa de Cultura el día 29 de enero. En Lourenzá se colocarán tres colectores para depositar el aceite doméstico usado

Lourenzá, 14 de xaneiro de 2013. O salón de actos da casa de cultura de Lourenzá acollerá o día 29 deste mes, martes, unha charla sobre a reciclaxe de residuos, que correrá a cargo do presidente de Sogama, Luis Lamas.

A alcaldesa laurentina, Emma Álvarez Chao, explicou que “tendo en conta que a través da Mancomunidade de Municipios da Mariña lucense se procedeu a xestionar a colocación de colectores para reciclaxe de aceite doméstico e no noso caso, no concello de Lourenzá, vanse colocar tres, pareceunos oportuno facer unha charla dirixida a tódolos usuarios que leva por título A reciclaxe, un logro que nos implica a todos. É unha charla que vai ser impartida por Luis Lamas Novo, que é o presidente de Sogama e será o vindeiro día 29, martes, ás sete e media da tarde no salón de actos da Casa da Cultura do noso concello. A entrada é libre pero vai destinada fundamentalmente ás amas de a casa e a todas as persoas que xeran residuos no seu domicilio”.

Emma Álvarez destacou a importancia de reciclar os residuos “non soamente polo futuro das próximas xeracións, senón tamén polo aforro que iso implica aos concellos”.