La delegada territorial de la Xunta confirmó una inversión de 30.000 euros para mejoras en el CEIP Juan Rei en la reunión que mantuvo hoy con la alcaldesa. Emma Álvarez le solicitó a Raquel Arias ayuda del gobierno autonómico para otros asuntos

Lourenzá, 13 de febreiro de 2013. A alcaldesa de Lourenzá, Emma Álvarez Chao, reuniuse esta mañá coa delegada territorial da Xunta para a provincia de Lugo, Raquel Arias “para poñela ao corrente dos asuntos que están pendentes dende o noso Concello coa administración que ela representa, a Xunta de Galicia, así como presentarlle novas necesidades a fin de acadar a colaboración co Concello de Lourenzá. Para min foi unha grata satisfacción que me confirmará a inversión de 30.000 euros no colexio Juan Rei, entre outras cousas en facer a rampla de acceso, que está sendo demandada por parte da Anpa e que xa comentara o seu día o presidente da Xunta que lle parecía importantísimo levalo a cabo”, explicou a rexedora municipal.

Despois do encontro Emma Álvarez tamén comentou que trataron “outros temas de tódalas consellerías: de medio ambiente, inversións en infraestruturas, de servizos sociais, da accesibilidade do Concello e un tema que me ten bastante preocupada a día de hoxe como é o Camiño Norte ao seu paso polo núcleo de San Lourenzo, que está dificultando a retirada de madeira das fincas colindantes. Polo tanto é moi importante para o noso concello que se lle dea unha solución e puxen en coñecemento da delegada territorial o que xa fixera no seu día co anterior director xeral de Patrimonio a fin de poder acadar unha solución a este conflito á maior brevidade posible”.