As Balas no I Cross Fluvial de Lugo e Provincial Xuvenil

O vindeiro domingo día 7 de febreiro disputarase o Campionato Provincial de Cross no Fluvial de Lugo para as categorías xuvenil, junior, promesa, senior e veteranos. O evento está organizado pola Delegación Lucense de Atletismo e polo Club Fluvial de Lugo.

Paralelamente a este evento, se disputará o I Cross Club Fluvial de Lugo para as categorías de menores, dende benxamín a cadete. As probas comenzarán a partir das 11 da mañá e no mesmo estarán presentes os principais clubs da provincia nos primeiros entorchados provinciais da temporada.

Esta proba que estaba inicialmente prevista para o 10 de xaneiro, viuse obligada a súa suspensión polas inclemencias meteorolóxicas

Das Escolas estarán:

Benxamíns: Xabi Sordo, Aarón Millares, Iria Rguez, Henar Méndez, Emma García, Cecilia Gómez.

Alevíns: Ian Méndez, Valeria Álvarez, Carmen García e Diana Lastra.

Infantis: Ainara Rguez, Ana Vallines, Carme Alonso, Marta Alonso, Hiba Bouzar, Ainhoa López, Nicolás Álvarez, Hugo Villalba.

En Cadetes Claudia Graña.

E No provincial Xuvenil Pablo Irimia, Luís López, Carmen L. Diniz, Genito Pérez.

Ademáis estará presente o clube Atletismo Lourenzá (Categoría Senior) onde participarán Oscar Buján (será un dos favoritos ó título provincial) acompañado de Luís Graña, Rubén Méndez, Marcos Rguez., Mohamed Bouyzar e Pachicho Sordo.