Presentada oficialmente a sección de patinaxe das escolas do Concello de Lourenzá!!! Go!!! Seguimos medrando!!!

A sección de patinaxe segue medrando ano a ano. Hoxe tivo lugar a súa presentación e o seu primeiro adestramento.

O acto estivo presidido pola nosa Alcaldesa Dª. Rocío López que asumíu fai unhos días tamén a concellería de deportes así como por D. Pablo Maseda o noso presi das Escolas.

O grupo comenzou a traballar xa dende hoxe con un grupo de iniciación así como un grupo de avanzado que serán as que nos representen nos distintos campionatos ó longo da temporada.

Moita sorte a tod@s nesta nova andaina!!!