EL CEIP JUAN REY ACOGE UNA EXPOSICIÓN Y CHARLAS PARA CELEBRAR EL DÍA DE LA MUJER Y MAÑANA, JUEVES, HABRÁ UN TALLER SOBRE DESIGUALDAD DE GÉNERO EN SALÓN DE ACTOS DEL AYUNTAMIENTO

Para celebrar o Día da Muller o CEIP Juan Rey, de Lourenzá, acolle unha exposición, o pasado luns unha houbo unha charla para os alumnos de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria e mañá, xoves, terá lugar outra para os de Infantil, de 3, 4 e 5 anos, e tamén para os de 1º e 2º de Primaria. Ademais tamén mañá, pero neste caso no salón de actos da Casa do Concello ás cinco da tarde, desenvolverase un obradoiro sobre desigualdade de xénero.
Son actividades organizadas polo Concello e a alcaldesa, Emma Álvarez Chao, explicou que o acto de mañá “correrá a cargo da ong Mundo Cooperante e falarase das desigualdades que sofre a muller en tódolos aspectos da vida. Aínda que hora non é a habitual das charlas mensuais que acostumamos a facer agardamos que teña unha moi boa acollida e que todas as mulleres e homes que poidan se pasen polo Concello”.