EL JURADO DEL IV CERTAME DE TEATRO CONCELLO DE LOURENZÁ DIO A CONOCER LOS NOMINADOS QUE OPTAN A LOS PREMIOS

Reunido el jurado del IV Certame de Teatro Concello de Lourenzá dio a conocer los nominados a los premios de las distintas categorías.

Los elegidos son estos:

Para o premio Conde Santo á mellor representación (dotado con 750 euros  e trofeo): Catre Teatro, de As Pontes, coa obra Fátum; Ollomao, de Barreiros, coa obra O documento; e Os Palimoquiños, de Lugo, coa obra E se todo se reducise ao amor.
Para o premio Lourenzo ao mellor actor (dotado con trofeo): Dani García, de Ollomao, de Barreiros; Xacobe Martínez, de Os Palimoquiños, de Lugo; e Xulio Leal, de Avelaíña, de Pontevedra
Para o premio Ana á mellor actriz (dotado con trofeo): Carolina Díguele, de Catre Teatro, de As Pontes; Luisa Oroza, de Adala Teatro, de Fazouro (Foz); e Miriam Bouso, de Ollomao, de Barreiros.
Para o premio á mellor posta en escena (dotado con trofeo): Catre Teatro, de As Pontes, por Fátum; Ollomao, de Barreiros, por O documento; e
Os Palimoquiños, de Lugo, por E se todo se reducise ao amor.
Para o premio ao mellor actor de reparto (dotado con trofeo): Juan Rodríguez, de Ollomao, de Barreiros; José Miguel Lamigueiro, de Catre Teatro, de As Pontes; e Ramón Ángel Ares, de Ollomao, de Barreiros
Para o premio á mellor actriz de reparto (dotado con trofeo): Noelia López, de Ollomao, de Barreiros; 3 Nornas (María José Alonso, Dolores Alonso e Carolina Díguele), de Catre Teatro, de As Pontes; e Olga Chamoso, de Quemaistén Teatro, de As Pontes.
Para o premio especial do público (dotado con trofeo) as tres representacións máis votadas polo público son as de Adala Teatro, de Fazouro, por Vivan os noivos; O Centiño, de San Martiño, por A morte morrida; e Ollomao, de Barreiros, por O documento.

El jurado estuvo presidido por el concejal de Cultura, Manuel Arango, y formado por Fina González, Miguel Gavín, María Cruz Valea, Javier Huertas y María José López, que actuó como secretaria.

La entrega de premios tendrá lugar en la gala que se celebrará el próximo 17 de diciembre a las 20 horas en el Multiusos Ponte de Cuñas. En este evento se representará la obra Poeta en Nova York, de Teatro Baixo da Area, para lo que el Ayuntamiento de Lourenzá cuenta con la colaboración de la Diputación Provincial de Lugo.