EL JURADO DEL V CERTAMEN DE TEATRO CONCELLO DE LOURENZÁ DIO A CONOCER LOS NOMINADOS A LOS PREMIOS

El jurado de la quinta edición del Certamen de Teatro Concello de Lourenzá -formado por Isabel Vilalba, Fina González, Javier Huertas, María Cruz Valea, Miguel Gavín, María José López y Manuel Arango- dio a conocer los nominados en las distintas categorías de premios.

Para o premio Conde Santo á mellor representación os elixidos son: Arte, de Hipócrita Teatro; Pan con chocolate, de Ollomao; e Os veciños do lado, de Fauna 113.

En canto ao premio Lourenzo ao mellor actor: Carlos Rebolo, de Hipócrita Teatro; Juan José Villarino, de O Torques; e Pablo Rodríguez, de Fauna 113.

Para o premio Ana á mellor actriz: Noelia do Correo Vello, de Ollomao; Iris Darriba, de Fauna 113; e Bea Gea, tamén de Fauna 113.

En canto ao premio ao mellor actor de reparto: Juan de Culán, de Ollomao; Xabi Prieto, de Teatro Carauta; e Rolando Sánchez, de Fauna 113.

Para o premio á mellor actriz de reparto: Merche Gallas, Pepa Peña, Monchi Pose, Tere Blanco e María Castaño, de Teatro Carauta; Olga Janeiro, de Teatro Carauta; e Lucía Cougil, de Coles Teatro.

En canto ao premio á mellor posta en escena: Moito ruído e poucas noces, de Teatro Carauta; Os veciños do lado, de Fauna 113; e Unha voda insospeitada, de Coles Teatro.

E para o premio especial do público: Pan con chocolate, de Ollomao;
O Randiña, de O Torques; e Moito ruído e poucas noces, de Teatro Carauta.

Los premiados en cada categoría se conocerán en la gala que se celebrará el sábado 16 de diciembre a las 20:00 horas en el Multiusos Ponte de Cuñas. En este evento pondrá el punto final la esta edición del certamen a compañía Ítaca Teatro, que representará la obra Anacos.