LA RUTA LITERARIA DEDICADA A FRANCISCO FERNÁNDEZ DEL RIEGO SE CONVERTIRÁ EN PERMANENTE CON EL APOYO DE LA XUNTA DE GALICIA. LA ALCALDESA, EMMA ÁLVAREZ, LE PRESENTÓ EL PROYECTO AL SECRETARIO XERAL DE CULTURA, ANXO LORENZO

O Concello de Lourenzá contará co apoio da Xunta de Galicia para converter en permanente a ruta literaria dedicada a Francisco Fernández del Riego, que se fixo por primeira vez o ano pasado. Este proxecto foi presentado pola alcaldesa, Emma Álvarez Chao, ao secretario xeral de Cultura, Anxo Lorenzo, a quen lle pareceu unha iniciativa interesante.
A rexedora municipal explicou que esta ruta literaria “fixémola o ano pasado por primeira vez coincidindo con Día das Letras Galegas e dentro do programa de actos do 2013 como ano dedicado a Don Paco por ser o centenario do seu nacemento. Esta ruta tiña aproximadamente tres quilómetros de lonxitude e pasaba por distintos lugares emblemáticos na vida de Don Paco mentres estivo vivindo aquí, no noso concello, e recollía tamén pasaxes que el escribiu sobre eses lugares”.
Emma Álvarez comentou que “a idea pareceulle interesante ao secretario xeral e mostrou o apoio da Xunta de Galicia para levar a cabo esta iniciativa. Faremos un proxecto máis concienciudo e trataremos de conseguir os permisos de Patrimonio para poñer os indicadores. Hai que ter en conta que se trata dunha zona de afección por un ben de interese cultural e por ese motivo necesitamos saber moi ben que materiais se poden utilizar e como se vai facer o deseño desta ruta. O que si podemos adiantar e que grazas á Consellería de Cultura, da Xunta de Galicia, poderemos ver feita realidade esta ruta e, si é posible, antes de que remate este ano 2014”.