DENDE O VENRES ESTARÁ ABERTO O PRAZO DE INSCRIPCIÓN DA IV VAL DAS FABAS 2013

Dende mañá venres estará aberto o prazo de inscripción da IV Val das Fabas 2013, que este ano pega un salto de calidade en canto a premios e organizacón, posto que terá crono dixital durante todo o circuito. Seguirá desenrolándose no prestixioso circuito urbán e enmarcada dentro do Programa da Festa da Faba (declarada de Interés Turístico) e será o vindeiro sábado 5 de outubro.

Destacar:

PREMIOS / VARIOS

- Haberá trofeos para os tres primeiros clasificados de todas as categorías.

- Medallas para todos os participantes de categorías menores.

- Obsequiarase con un regalo técnico a todos os participantes conmemorativo do evento

- Premio de 100 euros en material deportivo e saco de fabas ó campión masculino e de 100 euros á campiona feminina.

- Servicio de avituallamento líquido e sólido á metade e ó final do percorrido.

- Cronometraxe control de meta por Championchipnorte

- Cronómetro Xigante en meta

- Vídeo chegada en línea de meta

- Servicio de megafonía

- Seguro individual de accidentes

- Dorsal personalizado con impresión de código QR para visualización inmediata de resultados personais ó chegar á meta.

- Ambulancia e médico en evento.

- Vallas e senalización do circuito cada 500 metros.

Máis información:

ORGANIZACIÓN

- ESCOLAS DEPORTIVAS LOURENZÁ (LUGO)

- CONCELLO DE LOURENZÁ (LUGO)

PATROCINIO

A: PATROCINADORES OFICIAIS:

- CONSTRUCCIONES AUGACONS

- PANADERÍA NELI

- CONSTRUCCIONES EMÉRITO CABALEIRO

COLABORADORES:

- SECRETARÍA XERAL PARA O DEPORTE XUNTA DE GALICIA

- EXCMA. DIPUTACIÓN PROVINCIAL DE LUGO

- CONSTRUCCIONES JOSBI SL

- FUNDACIÓN DEPORTE GALEGO

- FEDERACIÓN GALEGA DE ATLETISMO

- COCA COLA

REGULAMENTO

1.- Poderán participar nas distintas probas todos aqueles atletas nacionais que o desexen, non se autorizará a participacion de atletas federados extranxeiros agas os portugueses que non houberan sido internacionais co seu pais. As distancias son orientativas non homologadas.

2.- As INSCRICIONS deberán estar en poder da Organización antes das 18 horas do día Mércores, día 2 de Outubro

3.- O PRECIO de inscrición para carreira absoluta é de 5€ para propietarios de chip amarelo championchip e os que non teñan chip, deberán pagar 2€ a maiores en concepto de aluguer de chip. A dos nenos será gratuita.

4.- As inscricións poderanse facer www.championchipnorte.com

En casos excepcionais, as inscripcións dos cativos que corran dentro do casco urbán poderase facer ata 60 minutos antes do inicio da proba, no propio escenario da carreira