Últimas Novas das Escolas Deportivas

Varios Atletismo!!!

Títulos na Popular de Puerto de Vega-Navia para Pedro Moirón, Carlota Menéndez; Subcampionatos para Ainara Rguez, Leo Martínez e Aleix Díaz. Bronce para Iria Rguez. Non paramos!!!

Unha nova boa actuación das balas neste caso o pasado domingo na localidade asturiana de Navia pola popular Puerto de Vega Navia.

En Prebenxamíns, Títulos para Pedro Moirón e Carlota Menéndez. Prata para Leo Martínez.

F. Sala Prebenxamín Maderas Barcia Lourenzá. Medalla de Bronce Provincial. Temporada 2016/2017

Un trofeo máis ás vitrinas e este ano xa van unhos cantos....

O Prebenxamín disputada o pasado domingo as semifinais provinciais caendo diante do C.D. Lugo por 6 a 2 a pesar de xogar un intenso e entretido partido. A maior rotación do Lugo foi clave ó longo do partido. Ó descanso 3-1.

Na outra semifinal Lugo Sala vencía a Rábade. A final era para o Lugo que vencía a LugoSala por 4 a 1. Non xogamos o 3º/4º posto, por eso ó perder co campión ganábamos a medalla de bronce.

Henar Méndez cólase entre as 10 mellores de Galicia no campionato autonómico de duatlon celebrado en Tomiño (Pontevedra)

Boa actuación das balas de Lourenzá no Cto. Autonómico de Duatlon celebrado o pasado fin de semana en Tomiño.

A nosa actuación:

en Bx Feminino, Henar Méndez - 9ª clasificada con un tempo de 9:52 a 1 minuto da gañadora.

Av. Feminino, Valeria Álvarez - 27ª clasificada con un tempo de 20:35. Valeria ademáis contribuía ó 3º posto por equipos do Triatlon Cidade de Lugo.

OS TICKETS PARA A GRAN CEA DE CLAUSURA DA XXI EDICIÓN DAS ESCOLAS, Á VOSA DISPOSICIÓN !!!

Xa temos á vosa disposición os tickets para acudir á XXI Clausura Oficial Edición Das Escolas Deportivas,que será o vindeiro sábado 27 de maio ás 22:00 horas cunha gran cea na Feira Nova.

Os nen@s estarán invitados(os tickets distribuiranse nos adestramentos) e para as familias están á venda en Morrigan e Neli. Os tickets de adulto terán un precio simbólico de 10 euros e os nenos pequenos que non formen parte das Escolas 5 euros. O prazo para a retirada dos mesmos será o Xoves 25 de maio.

Cruces de semifinal de f. sala prebenxamín

PABELLON PALOMAR sábado 13-5-2017

09,00 Horas.— LUMIEIRA-LUGO SALA C inf

10,00 horas.— LUGO SALA 3 –ROSALIA ben 3