Últimas Novas das Escolas Deportivas

A VIII Edición da Val das Fabas 2017, LANZADA!!! Presentación OFICIAL!!!

Coa presencia da nosa alcaldesa Dª. Rocío López, do noso presidente D. Pablo Maseda, do Concelleiro de deportes D. Francisco Dasilva, da deputada provincial Dª. Mayra García, e do representante da Cooperativa Terras da Mariña Lourenzá, José Cuadrado; presentouse no día de onte no consistorio laurentino a VIII edición da nosa popular Val das Fabas 2017!!!

Lembrade que as inscripcións estarán abertas ata o vindeiro martes día 26 de setembro. Agora mesmo estamos nos 200 participantes!!! Go!!!

O Maderas Barcia Lourenzá asalta a Praza Conde Santo. A sección de atletismo e duatlon presentada oficialmente!!! Olga Vicente e Juan Luís Méndez incorpóranse ó corpo técnico!!!

As balas invadiron literalmente o Cantón no día de onte. Acostumados a discorrer a velocidade de vértigo, onte fixeron unha parada para fotografiarse co principal patrocinador Maderas Barcia.

Estiveron presentes presidindo o acto a nosa alcaldesa Dª. Rocío López e o noso presi D. Pablo Maseda así como Javier Barcia, patrocinador da sección.

As cadetes presentan a faba na súa mellor versión: Terras da Mariña Lourenzá Cadete 2017/2018. Go!!!

Coa presencia da nosa alcaldesa Dª. Rocío López e do noso Presidente D. Pablo Maseda, o equipo cadete Terras da Mariña Lourenzá que competirá esta temporada en liga provincial presentouse oficialmente. Baixo a dirección de Mariano De La Torre e a axuda de Laura Fdez. bota a andar este novo equipo que seguirá contando un ano máis co patrocinio da cooperativa do ano premiada recentemente, TERRAS DA MARIÑA. Moitas gracias por seguir confiando en nós e moita sorte a éste equipo que levará o noso nome unha nova tempada!!!

Títulos a pares dos atletas do Maderas Barcia Lourenzá na nocturna Rinlo-Ribadeo. Triunfos de Carlota Menéndez, Pedro Moirón, Sara Otero, Iria Rguez e Ainara Rguez. con 11 pódiums en total!!!

Resultados:

Pitufos Feminino: 1- Carlota Menéndez.

Prebenxamín Masculino: 1- Pedro Moirón. 3- Leo Martínez. 7- Xoel Nonide. 8-David Díaz.

Prebenxamín Feminino: 1- Sara Otero. 3-Manuela Lastra

Benxamín Masculino: 2- Iago Longarela