O DESFILE DO DOMINGO DE PIÑATA DE LOURENZÁ SERÁ O 17 DE MARZO

O desfile de Entroido de Lourenzá, que se celebra tradicionalmente o Domingo de Piñata, trasládase ao día 17 de marzo a partir das 16:30 horas. Foi aprazado o 18 de febreiro polas eleccións autonómicas e o 25 do mesmo mes debido ás adversas condicións meteorolóxicas.

APRAZADO O DESFILE DE ENTROIDO EN LOURENZÁ, PREVISTO PARA A TARDE DE HOXE, DOMINGO

O Concello de Lourenzá anuncia a suspensión do desfile de Entroido polo mal tempo previsto para a tarde de hoxe, domingo,: “debido ás condicións meteorolóxicas dende o Concello e a ACIAL vémonos na obriga de aprazar o desfile de Domingo de Piñata. Nos vindeiros días publicaremos a nova data”.

E engaden: “lamentamos ter que tomar esta decisión e pedimos desculpas polas molestias que se puideran ocasionar. Que o mal tempo non nos saque a ninguén a ilusión do Entroido. Vémonos en breve”.

O TRADICIONAL DESFILE DE ENTROIDO CAMBIASE PARA O 25 DE FEBREIRO PORQUE O DOMINGO DE PIÑATA COINCIDE COAS ELECCIÓNS AUTONÓMICAS

O Concello e a Asociación de Comerciantes, Industriais e Autónomos de Lourenzá (ACIAL) anuncian que “o tradicional desfile de Domingo de Piñata de Lourenzá trasládase para o 25 de febreiro, con carácter excepcional. Este cambio na data ven motivado pola celebración das eleccións autonómicas que terán lugar o 18 de febreiro, coa finalidade de garantir un bo funcionamento de ambas xornadas. Esta modificación só afectará a este ano e nos vindeiros seguirá celebrándose na súa data habitual, igual que sempre”.