HOXE CELEBROUSE DIANTE DA CASA DO CONCELLO UNHA CONCENTRACIÓN A PROL DA IGUALDADE ENTRE HOMES E MULLERES. TAMÉN SE INAUGUROU UNHA EXPOSICIÓN E HOUBO UNHA CHARLA. ESTE DOMINGO TERÁ LUGAR UNHA COMIDA NO RECINTO FEIRAL

Hoxe, xoves, celebrouse diante da Casa do Concello de Lourenzá unha concentración a prol da igualdade entre homes e mulleres. Tamén se inaugurou unha exposición e houbo unha charla. Este domingo, día 11, ás dúas da tarde terá lugar no recinto feiral unha comida. Todos estes actos desenvólvense para conmemorar o Día da Muller en Lourenzá.

O CONCELLO DE LOURENZÁ DÁ A COÑECER A CONVOCATORIA DOS PREMIOS SON MULLER 2018, DA ASOCIACIÓN DE EMPRESARIAS DA PROVINCIA DE LUGO

O Concello de Lourenzá dá a coñecer a convocatoria da primeira edición dos premios Son Muller 2018, iniciativa que organiza a Asociación de Empresarias da Provincia de Lugo.

Os premios Son Muller 2018 teñen tres categorías (Son Emprendedora, Son Empresaria e Son Empresaria Rural) e reparten un total de 3.000 euros, sendo os primeiros premios que se convocan en Lugo que renden homenaxe ás mulleres emprendedoras, empresarias e empresarias rurais.

AS SEGUNDAS XORNADAS DE HISTORIA LOCAL CONCELLO DE LOURENZÁ CELEBRARANSE OS DÍAS 2 E 3 DE MARZO

As segundas Xornadas de Historia Local Concello de Lourenzá celebraranse os días 2 e 3 de marzo, venres e sábado, no salón de actos municipal. O cartel do evento foi presentado pola alcaldesa, Rocío López, e o concelleiro de Cultura, Manuel Arango.

As xornadas darán comezo o venres 2 ás 19:30 horas coa inauguración a cargo do concelleiro de Cultura e a continuación terá lugar a conferencia titulada Lourenzá, orixe e evolución histórica, a cargo de Vidal Martínez-Sierra López.

DOMINGO DE PIÑATA EN LOURENZÁ

O entroido está a piques de comenzar, e en Lourenzá fixeron a presentación do cartel que anuncia o seu Domingo de piñata, o cal será o vindeiro 18 de Febreiro. Este desfile está organizado pola Asociación de Comerciantes industriais e Autónomos de Lourenzá (Acial) e o Concello de Lourenzá. Para a presentación do cartel estivo presente o Presidente da Asociación de Comerciantes, Javier Huertas Otero e a Tesoureira da Asociación Mª Fe de la Barrera, e por parte do Concello a alcaldesa de Lourenzá, Rocio López.