ESTE DOMINGO HABERÁ TEATRO CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Este domingo en Lourenzá tamén haberá teatro a cargo da compañía Os Quinquilláns, que representará a obra titulada A pluma viva de Rosalía. Será ás 16:00 horas no salón de actos do Concello. A actuación, que forma parte das actividades da XXIX edición da Festa da Faba, enmárcase dentro da campaña contra violencia de xénero da Xunta de Galicia e do Goberno Central. Ademais a Concellería de Servizos Sociais, que dirixe Mercedes Dengra, instalará un stand lila na praza do Conde Santo para sensibilizar á cidadanía sobre as violencias machistas. Nela a técnico social e a educadora familiar do Concello informarán aos visitantes sobre distintas cuestións relacionadas coa violencia de xénero. Dengra engade que se repartirá material informativo entre todos os asistentes “para concienciar sobre a importancia que ten acabar dunha vez por todas con esta lacra machista”.