O CONCELLO ORGANIZA UNHA NOVA EDICIÓN DO TALLER DE MEMORIA. OS/AS INTERESADOS/AS EN PARTICIPAR PODEN INSCRIBIRSE ATA O VINDEIRO 11 DE OUTUBRO NO CENTRO SOCIAL TORREÓN DOS FRADES

Lourenzá, 24 de setembro de 2013. O Concello organiza unha nova edición do taller de memoria. A inscrición está aberta e rematará o 11 de outubro, tal e como informa a alcaldesa, Emma Álvarez, a través dun bando.

O taller será impartido polo departamento de Servizos Sociais do Concello. No bando sinálase que “para realizar a inscrición hai que achegarse ata o centro social Torreón dos Frades de 10 a 13 horas ou poñerse en contacto con Dolores Villasuso, a educadora familiar, chamando ao seguinte teléfono: 982 12 10 36”.

Villasuso sinalou que “en Lourenzá dará comienzo una nueva edición del taller de memoria, que organiza el departamento de Servicios Sociales. Es una actividad que se viene realizando desde hace muchos años y la gente está muy contenta”. A educadora familiar explicou que “tendremos tres grupos, a no ser que se anote alguién más. La inscripción estará abierta hasta el 11 de octubre, y el 15 de octubre a las 17 horas tendremos una reunión para distribuir los grupos y analizar lo que desarrollaremos durante este taller”.

A educadora familiar anima a todos e todas a participar neste taller.

Descargar bando en PDF