O CONCELLO PORÁ EN MARCHA UN PLAN DE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES ENTRE MULLERES E HOMES, QUE SE TRATARÁ NO PLENO DA CORPORACIÓN MUNICIPAL ESTE VENRES. ABORDARANSE TAMÉN AS MULTAS AOS QUE NON RECOLLAN OS EXCREMENTOS DAS SÚAS MASCOTAS EN ESPAZOS PÚBLICOS

Lourenzá, 13 de novembro de 2013. O Concello de Lourenzá porá en marcha un plan de igualdade de oportunidades entre homes e mulleres, que se someterá a aprobación no pleno da corporación municipal convocado para este venres, día 15, ás 12:30 horas. Na sesión abordarase tamén a imposición de multas aos que non recollan os excrementos das súas mascotas en espazos públicos.

O plan de igualdade está previsto para desenvolver entre este ano e o 2016 e a alcaldesa, Emma Álvarez Chao, explicou hoxe que o obxectivo desta iniciativa “é adaptarnos e dar resposta á realidade específica que está vivindo a sociedade galega de principios do século XXI, que está en constante cambio e evolución, e concretamente a realidade que desgraciadamente aínda temos en desigualdades de xénero entre homes e mulleres, tamén no noso termo municipal”.

A rexedora engadiu que “coa presenza deste plan de igualdade o queremos é dar un paso máis neste longo camiño que supón a loita para acadar a igualdade efectiva entre mulleres e homes. Aínda que no Concello xa se veñen a desenvolver diferentes actividades neste senso sempre consideramos que é preciso o compromiso de toda a cidadanía e especialmente da Administración para promover e implantar medidas que sexan axeitadas, a través das cales accedamos a vivir nunha sociedade na que todas as persoas teñamos as mesmas obrigas e os mesmos dereitos, sen que repercuta para nada se somos homes ou somos mulleres. O municipio, pola súa proximidade aos cidadáns, consideramos que é o marco privilexiado para desenvolver programas dirixidos a dar resposta a esta situación”.

Emma Álvarez destacou que o plan “está dividido en catro áreas: benestar social e saúde; formación, emprego e inserción laboral; educación, corresponsabilidade e conciliación; e abordaxe integral da violencia de xénero” e comentou que no concello de Lourenzá “somos a día de hoxe 2.348 habitantes, dos cales 1.222 son mulleres e 1.126 homes”.

A alcaldesa especificou que na área de benestar social e saúde “o obxectivo principal é o acceso á información e aos recursos da área social canalizándoa cara a toda a sociedade en xeral e concretamente ás mulleres”. No apartado de formación, emprego e inserción laboral “o obxectivo principal é favorecer a inserción laboral das mulleres do concello eliminando as barreiras que dificulten a súa plena incorporación”. Na área de educación, corresponsabilidade e conciliación “queremos fomentar a educación á cidadanía e a corresponsabilidade de homes e mulleres na asunción de tarefas habituais da vida familiar e no coidado de fillos ou dos ascendentes”. E no cuarto apartado “o obxectivo xeral será previr e abordar a violencia de xénero dende as súas diferentes causas, tipoloxías, manifestacións e consecuencias, así como garantir a asistencia e a protección ás vítimas con actuacións de carácter integral. Este é un ámbito moi delicado e no concello de Lourenzá afortunadamente non temos constancia de que exista, pero igual tiña que dicir desafortunadamente porque tal vez existe pero non o coñecemos. Por iso queremos ser máis próximos ás mulleres e tamén aos homes para que denuncien estes casos de violencia de xénero e para poder actuar con todos os medios posibles tanto o Concello como a Xunta e tamén a Garda Civil, se é necesario”.

Excrementos de animais en espazos públicos

No pleno da corporación de Lourenzá deste venres abordarase tamén fixar “as sancións para aqueles donos de animais de compañía que non recollan das vías e espazos públicos os excrementos das súas mascotas que saian a pasear á rúa. Neste caso considerarémolo como unha falta leve e a sanción que se podería impoñer iría de 30 a 180 euros”, explicou a rexedora municipal.

Descargar orde do día (PDF)