Lourenzá xa vibra cos cromos. Éxito total da presentación da colección!!!

Onte venres ás 20 horas o pavillón de Lourenzá quedouse pequeno para albergar a presentación do álbum de cromos das Escolas.

Presidiu o acto Dª. ROCÍO LÓPEZ GARCÍA (ALCALDESA DO CONCELLO DE LOURENZÁ) E DON PABLO MASEDA FDEZ (COMO PRESIDENTE DAS ESCOLAS) ACOMAPÁÑADOS TAMÉN DO DEPUTADO AUTONÓMICO E FUNDADOR DAS ESCOLAS NO ANO 1996 D. VIDAL MARTÍNEZ SIERRA, OS EXPRESIDENTES BENITO PÉREZ E ANTONIO RECALDE, OS DIRECTIVOS DAS ESCOLAS,OS PATROCINADORES E OS PRESIDENTES ou delegados DOS CLUBS QUE DUNHA OU OUTRA FORMA ESTÁN VINCULADOS COAS ESCOLAS LOURENZÁ: Atletismo Lourenzá, Mondoñedo Fc, Salto do Coro , 7 voltas ciclismo e Ensino Lugo( estivo nin máis nin menos que o míster de Liga Feminina-2: D. Juan Nécega Rguez.)

COINCIDE ESTE ACTO NUN ANO QUE ESTAMOS DE XX ANIVERSARIO; POLO QUE SE FIXO UN REPASO E UN RESUME DE TODAS AS ETAPAS, que tamén saen reflexadas na colección de cromos:

Falaron Vidal Martínez, Benito Pérez, Antonio Recalde e por último a actual alcaldesa Rocío López.

Comenzamos coa primeira etapa, no ano 1996 Onde con Ángel Hermida de presidente(aínda que onte non pode estar aquí por encontrarse de viaxe) e Vidal Martínez-Sierra como no seu momento Concelleiro de Deportes e impulsor da iniciativa.

Chegamos así ó ano 1999/2000 onde estas Escolas estarían presididas por Benito Pérez Soto.

E paso a paso estamos xa no 2004 e con dous turnos de mandato chegaría como presi ata o ano 2011 Antonio Recalde Seivane.

E xa no 2012 convencimos para ocupar este posto ó actual presidente que o ano pasado renovou mandato: Pablo Maseda Fdez.

Logo pechou o acto a Alcaldesa Dª. Rocío López que felicitou ás Escolas polo XX Aniversario e animou e comprometeuse a seguir apoiando ás mesmas e a todas a familia que componen a seguir disfrutando dos éxitos deportivos dos que disfrutan.

Fotografías: Lucía Valea.

Lourenzá xa vibra cos cromos. Éxito total da presentación da colección!!!