REMATOU A PROGRAMACIÓN DE ACTIVIDADES LÚDICAS DE VERÁN ORGANIZADA POLO CONCELLO PARA OS MÁIS PEQUENOS, PERO CONTINUARÁ NO VINDEIRO MES DE AGOSTO PARA OS RAPACES MAIORES DE DEZ ANOS

Lourenzá, 31 de xullo de 2014. O Concello de Lourenzá puxo onte punto e final a súa programación lúdica dirixida a nenos de entre 4 e 9 anos. Así o anunciou a súa concelleira de Educación e Cultura, Lupe Flórez Seivane, quen recordou que a partir de agora e durante todo o vindeiro mes de agosto, continuarán as actividades deportivas enfocadas a rapaces maiores de 10 anos.

Lupe Flórez destacou que “na xornada de onte, día 30 de xullo, deu remate o curso de pintura e tamén as distintas actividades de animación á lectura e todos os xogos que tiveron entretidos nas mañás do mes de xullo aos máis pequenos do noso concello.” A concelleira explicou que “en total unha ducia de rapaces de entre 4 e 9 anos puideron gozar de distintas actividades, como foron xogos en grupo ou certas actividades de animación á lectura coma os contacontos. Por outra parte, nas últimas horas da mañá os cativos tiveron un curso de pintura. Neste curso traballáronse distintas técnicas. Comezamos pintando en tela e todos puideron crear a súa propia camiseta pintada por eles mesmos. E ademais, realizáronse tamén técnicas con goma eva, como realización de imáns para neveiras ou pinzas de roupa decoradas con este material para facer notas de todo tipo. A última parte do mes, dedicouse á técnica de pintura en pores; sobre este material realizáronse os pintados de cup cakes con distintas técnicas e acabados, e por outra banda levouse a cabo e deseño dun marco de fotos no que cada neno puido poñer a foto que se lle fixo coa súa camiseta”.

Flórez, ademais de facer balance das actividades realizadas en xullo, adiantou que “durante o mes de agosto seguen as actividades para o grupo de maiores a partir de 10 anos, grazas á colaboración que existe entre o Concello e a empresa que leva o ximnasio municipal; unha colaboración que fai posible o uso de distintos espazos municipais para realizar estas actividades.”